دریافت کد انتقال از یک به صفحه به صفحه دیگر

دریافت کد انتقال از یک به صفحه به صفحه دیگر

\کارنامه سیاه رژیم پهلوی\ بخش ویژه نمایشگاههای امسال مدرسه انقلا - اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از بخش ویژه‌ای با عنوان «کارنامه سیاه رژیم پهلوی» در نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب خبر داد و اظهار کرد: بخش اختصاصی و ویژه‌ای را با موضوع کارنامه سیاه رژیم پهلوی داریم که اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مدارس اقدام به معرفی این کارنامه سیاه خواهند کرد.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در مدرسه انقلاب، دانش‌آموزان، خودشان برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند، گفت: یکی از مهارت‌های مهمی که آنها فرا می‌گیرند، موضوع روایت‌گری است که در غرفه‌ها پس از جمع‌آوری اطلاعات، به مخاطبان انجام می‌شود.
علامتی ادامه داد: «آشنایی با اهداف و آرمان‌های انقلاب»، «بازخوانی سخنان امام(ره) و رهبری»، «تقویت بینش دینی دانش‌آموزان نسبت به هویت اسلامی»، «تقویت روحیه خودباوری و شناخت دستاوردهای علمی و فناوری پس از پیروزی انقلاب»، «تحقق مأموریت‌های اصلی انجمن شامل نیروسازی و جریان‌سازی»، «تقویت مهارت‌های گروهی» و «شکوفایی خلاقیت و ایجاد نشاط و پویایی» از جمله اهداف نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب است.
وی با بیان اینکه دهه‌فجر، طلایی‌ترین زمان برای فعالیت‌های تربیتی در مدارس است، افزود: برگزاری نمایشگاه به صورت غرفه‌ای و روایت‌گری باعث رشد توانمندی‌های دانش‌آموزان می‌شود؛ ضمن اینکه با توجه به موضوعات مختلف، فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را بین دانش‌آموزان بالا می‌برد.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به این نکته که محتوای نمایشگاه شامل سه بخش اختصاصی، تشکیلاتی و عمومی است، گفت: مهمترین بخش نمایشگاه، بخش اختصاصی است که شناخت ابعاد، اهداف و دستاوردهای انقلاب اختصاص دارد که شامل تاریخ انقلاب اسلامی ایران، مهدویت و انتظار، ولایت فقیه، آشنایی با شخصیت‌های انقلاب، نقش دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب و پیشبرد اهداف انقلاب است.
وی در پایان افزود: فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی، معرفی سایر تشکل‌های دانش‌آموزی و نمایشگاه آثار و دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان نیز در حاشیه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب پیش‌بینی شده است. 
 
تصاویر




تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 93/11/7 | نویسنده : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان

 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : عمارها - صالحون