دریافت کد انتقال از یک به صفحه به صفحه دیگر

دریافت کد انتقال از یک به صفحه به صفحه دیگر

حجت الاسلاموالمسلمین حاجعلیاکبری: به رغم تلاشهای مذبوحانه دشمنان - اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
حجت الاسلام و المسلمین حاج‌علی‌اکبری با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم(ص) و تجلیل از نامه اخیر مقام‌معظم‌رهبری به جوانان غرب گفت: به رغم تلاشهای مذبوحانه دشمنان برای اشاعه اسلام ستیزی، هر روز شاهد نشر و گسترش روز افزون چهره نورانی اسلام در دنیا هستیم.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان،حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در اختتامیه جشنواره ملی و دانش‌آموزی آیین دوستی، گفت: برگزاری جشنواره آیین دوستی توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان تهران را بسیار خوب و مبتکرانه توصیف کرد و گفت: عمل به نامه امام رضا(ع) که حاوی نکات ارزشمندی نظیر: ارتباط داخلی، انسجام، استحکام، دوستی، محبت، خیرخواهی و تقویت پیوندها زیر پرچم امام و ولایت است از جمله نیازهای ویژه امروز جامعه ماست.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، یکی از تفاوتهای شیرین جشنواره آیین دوستی را با سایر جشنواره‌ها، محور قرار دادن یکی پیام عنوان کرد و افزود: نکته شیرین دیگر این جشنواره برگزاری عمده مراحل آن توسط دانش‌آموزان می‌باشد که بسیار شورانگیز و بهجت افزا است. 
حجت الاسلام و المسلمین حاج‌علی‌اکبری با توضیح فرازهایی از نامه امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تصریح کرد: امام در نامه خود کسانی که چهره یکدیگر را تخریب می کنند عاملان شیطان نامیده و آنان را به عنوان نفرین شدگان خود معرفی کرده است.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان تهران نیز در ابتدای اختتامیه جشنواره ملی آیین دوستی، ارسال آثار از تمامی استان‌های کشور به دبیرخانه جشنواره را نشانه نگاه عمیق و دلدادگی جوانان به معارف اسلامی و اهل بیت (ع) عنوان کرد و گفت: تبلور روحیه ح‌جویی در جوانان و نوجوانان و استقبال آن‌ها از مفاهیم ارزشمند اسلام، فرصت مغتنمی است که باید بخش‌های فرهنگی آموزش و پرورش نسبت به آن اهتمام ورزند و به شکوفایی این استعدادها کمک کنند.
"محمد مهدی سلیمی" افزود: این جشنواره با محوریت نامه امام رضا (ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در سه موضوع "سبک زندگی اسلامی"، "محبت و ولایت" و "معرفت نسبت به امام" طراحی شد که از نیازهای ضروری فرهنگی جوانان در عصر حاضر است.
دبیر نخستین جشنواره ملی آیین دوستی تصریح کرد: در مجموع حدود 500 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی آیین دوستی رسید که امروز از 20 نفر از تهیه کنندگان آثار برتر با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جوایز نقدی تقدیر می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: نفرات اول تا چهارم در رشته مقاله نویسی به ترتیب، " نرجس فاتحی " از لارستان فارس، " سیده نرگس صفوی " از قم، " سارا کریمی " از شهر ری و " امیرحسین اکبری " از خرم آباد و در رشته داستان و خاطره‌نویسی "زهرا قاسمی" از قم، " محدثه عباسی " از اسلامشهر، " فاطمه روشندل " از رباط‌کریم و " محمد مهدی صالحی زاده " از اسلامشهر هستند که جوایز این دوشته را به خود اختصاص دادند.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان تهران ادامه داد: در رشته نشریه و روزنامه دیواری " مینا رخشانی مهر " از زاهدان، " مهدی غیاثی " از اراک، " مهرداد آقایاری سامیان " از رودهن و " فاطمه سمیعی فرد" از قم و در شته وبلاگ نویسی " رضا داوودی " از رودهن، " محمدصادق زینلی " از تهران، " انسیه ناصحی ارجمند " از قم و " احمد خراشادی زاده " از یاسوج به ترتیب جوایز مقامهای اول تا چهارم را کسب کردند.
سلیمی اضافه کرد: در بخش ویژه پاسخ به نامه امام رضا (ع) نیز جوایز مقامهای اول تا چهارم به ترتیب نصیب " فاطمه بهشتی موحد "  و " نفیسه پیرصالحی " از قم، " سمانه سادات موسوی " از رباط کریم  و " زهره ملکی " از شهر ری شد.
دبیر نخستین جشنواره ملی آیین دوستی، هدف از برگزاری این جشنواره را در این برهه از تاریخ، بازتاب جلوه ای از رأفت و مهربانی اهل بیت (ع) و سبک زندگی اسلامی منعکس شده در نامه هشتمین امام شیعیان برای مسلمین ذکر کرد.
گفتنی است، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی و دانش‌آموزی آیین دوستی، همزمان با ایام ولادت حضرت عبدالعضیم حسنی (ع) توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان تهران با همکاری آستان مقدس آن امام زاده بزرگوار در سرای شیخ صدوق حرم برگزار شد.
در این آیین دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، فرمانده بسیج دانش‌آموزی استان تهران، مدیریت حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، فرماندار شهر ری، مسئولان ادارات دولتی و نهادهای انقلابی، جمعی از ائمه جمعه و جماعات شهرستانهای استان تهران و حدود 650 نفر از فرهنگیان و نخبگان انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مدارس کشور حضور داشتند.
 
 
تصاویر




تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 93/11/7 | نویسنده : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان

 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : عمارها - صالحون