دریافت کد انتقال از یک به صفحه به صفحه دیگر

دریافت کد انتقال از یک به صفحه به صفحه دیگر

سیر و تبیین دعای هشتم صحیفه مبارک سجادیه آغاز شد - اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان

سیر و تبیین دعای هشتم صحیفه مبارک سجادیه

آغاز شد

در سلسله جلسات شرح و تفسیر صحیفه مبارک سجادیه حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری تفسیر و تبیین دعای هشتم آغاز شد.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حجت الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری در بیان کلیات دعا هشتم صحیفه سجادیه گفت: این دعا بسیار مهم و فوق‌العاده سازنده می‌باشد و در کنار دعای بیستم(مکارم الاخلاق) از صحیفه سجادیه دیده می‌شود. در این دعا استعاذه و پناهندگی از مکاره (ناپسندها)، اخلاق سوء(حالات پایدار درونی) و افعال مذمت شده می‌باشد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در طی سلسله جلساتی به شرح مضامین این دعا خواهد پرداخت. این برنامه هر هفته روزهای دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مجموعه شهدای هفت تیر(سرچشمه) برگزار می‌گردد .
لازم به ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت صوت و جزوه مباحث به آدرسOfoghha.ir مراجعه فرمایند.
 
تصاویر




تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 93/11/1 | نویسنده : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان

 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : عمارها - صالحون