دریافت کد انتقال از یک به صفحه به صفحه دیگر

دریافت کد انتقال از یک به صفحه به صفحه دیگر

دیداری سرشار از محبت - اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
مسئولین انجمن های اسلامی دانش آموزان مدارس متوسطه دوم شهرستان فارسان به همراه معاونین فرهنگی خود در مدرسه با امام جمعه فارسان دیدار نمودند.




به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان فارسان،در این دیدار صمیمی حجت اسلام جمالی زاده دانش آموزان عضو انجمن اسلامی مدارس را حکم غریق نجات مدرسه دانست .

امام جمعه فارسان گفت:  از برکات انقلاب اسلامی،امروز شما می توانید در مدارس کار فرهنگی و تفکر انقلابی را ترویج دهید که این مهم قبل از انقلاب امکان پذیر نبود. امروزه انجمن های اسلامی دانش آموزان، سازنده مدیرانی بسیار توانمند درسطح کشور ی واستانی وشهرستانی دراینده خواهند بود و شکی نیست که ازپرچمداران پیرو ولایت خواهند بود.

در این دیدار نیز اسماعیل اسلامی ، سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان فارسان  ضمن تقدیر و تشکر ازحجت السلام جمالی زاده برای دیدار با دانش آموزان از اهمیت این جبهه فرهنگی در جمع  دانش آموزی شهرستان صحبت وخواستار توجه بیشتر به این عرصه شد.

اهدای کتاب هایی از دوران 8ساله دفاع مقدس به دانش اموزان پایان بخش این دیدار بود.





تاریخ ارسال مطلب : جمعه 93/9/14 | نویسنده : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان

 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : عمارها - صالحون