دریافت کد انتقال از یک به صفحه به صفحه دیگر

دریافت کد انتقال از یک به صفحه به صفحه دیگر

دبیر کل درفارسان - اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان

دبیرکل اتحادیه در فارسان: انجمن‌های اسلامی باید بر قلب‌ها تاثیر بگذارد

 

دبیرکل انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور گفت: انجمن اسلامی باید بر قلب‌ها تاثیر بگذارد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حامد علامتی ظهر امروز در دیدار با دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی و مبلغان دینی در شهرستان فارسان اظهار کرد: در حقیقت کار انجمن اسلامی انتخاب بهترین‌ها است و با وجود تعداد زیاد دانش‌آموزان تعداد خاصی انتخاب می‌شوند که در واقع عصاره مدرسه‌اند و تحت آموزش قرار گرفته و در واقع آینده‌سازان کشور هستند.

وی یکی از تشکل‌های مهم در این زمینه را که بهترین‌ها در آن جمع بودند و به تشکل الهی پیوند خورد قیام امام حسین معرفی کرد و خاطرنشان کرد: در تشکل‌های اتحادیه‌های اسلامی، ما زبده‌شناسی و زبده‌پروری می‌کنیم.

علامتی در ادامه گفت: تشکل انجمن اسلامی زیر نظر مقام معظم رهبری است و شما دانش‌آموزان نیروهای الهی هستید.

این مسئول از دانش‌آموزان خواست نسبت به مسائل جهانی آگاه باشند و خبرها را از تلوزیون و سایت‌ها و روزنامه‌ها پیگیری کنند تا در جریان همه امور و رویدادها قرار بگیرند و بتوانند آگاهانه عمل کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان پرچم‌داران جمهوری اسلامی هستند و باید پیرامون اوضاع مدرسه، شهر، منطقه و بین‌الملل حساس باشند.

علامتی حکومت بر قلب‌ها را، راه موفقیت دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی دانست و گفت: شما باید با دانش‌آموزان دیگر ارتباط داشته باشید و سعی کنید تمام معروفات را در خود تقویت کرده و از طریق خودسازی یکی از آمران به معروف باشید.

وی کار علمی را یکی دیگر از راه‌های محبوبیت اعضا انجمن‌ها معرفی کرد و تاکید کرد: به گفته رهبر قله‌های علم را چه در دانشگاه و چه در حوزه باید فتح کنیم.

این مسئول ادامه داد: مدیریت استراتژیک یعنی اینکه بتوانیم تهدیدها را به فرصت و ضعف‌ها را به قوت تبدیل کنیم و این رمز پیروزی ما هم در گذشته و هم در آینده خواهد بود.





تاریخ ارسال مطلب : پنج شنبه 93/8/8 | نویسنده : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان

 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : عمارها - صالحون